قیمت سکه و ارز
۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۲
با حکم وزیر نفت

نماینده ایران در اوپک تغییر کرد

وزیر نفت طی حکمی بهروز بیک علیزاده را به عنوان سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب کرد.

نماینده ایران در اوپک تغییر کرد

به گزارش سراج24،به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، بیژن زنگنه امروز طی حکمی بهروز بیک علیزاده را به عنوان سرپرست اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت منصوب کرد.

در حکم وزیر نفت آمده است:

با توجه به موعد بازنشستگی جناب آقای عسلی و با عنایت به تعهد و صلاحیت حرفه ای جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل اموراوپک و مجامع انرژی» وزارت نفت منصوب می شوید.

امید است با اتکال به ایزد متعال و تعامل با دیگر کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن اداره، در انجام امور و اهداف عالیه مورد نظر وزارت نفت موفق و موید باشید.

وزیر نفت همچنین خطاب به مهدی عسلی آورده است:

با سلام، اکنون که پس از سالها خدمت صادقانه، به دلیل بازنشستگی ماموریت جنابعالی به عنوان مدیرکل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت پایان می یابد، وظیفه خود می داند که از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت عهده داری این مسوولیت قدردانی و تشکر کرده و از خداوند قادر متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسالت کند.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••